Tuesday

Cinta ku Kepada CintaNYA

Kadangkala cinta membutakan mata... kadangkala ia menyesakkan jiwa... CINTA, IMPIAN, TANGGUNGJAWAB dan PERANAN.
Aku mengharapkan cinta yang bisa membawa cintaku kepada-NYA
Setiap insan mengimpikan CINTA yang sempurna...
Namun bukan mudah untuk menunaikan tanggungjawab terhadap CINTA
Tetapi peranan CINTA memberi kesan besar pada jiwa.....
Kadangkala pada suatu detik kita merasa kita sudah berjumpa insan yang sekufu dengan kita.. Kadangkala kita merasa sangat CINTA kepadanya.
Namun siapalah kita yang hanya seorang hamba untuk menafsirkan hati ini.. Mungkin bagi Allah ia bukan yang terbaik untuk diri....
Apakah usaha itu terbaik untukku.. Apakah ini akan menjadi turning point untuk diri..
mujurlah ABANG seorang yang memahami....
Aku tidak mahu lagi gagal menafsir hati dan diri sendiri....
Aku tidak ingin kehilangan peluang untuk diri sendiri walau hakikat yang jelas .

Aku bukan seorang pemuja CINTA...
Namun di hati ini aku tahu CINTA perlu ada..

1.Cinta yang dapat membawa cintaku kepada-NYA
2.Cinta yang aku perlu hambakan dan abadikan pada seorang insan bernama SAIFULZAREE
3.Cinta yang melahirkan aku sebagai seorang puteri yang bernama NURUL ZAKIAH
4.Cinta selamanya buat UMAR dan AMMAR
5.Cinta berpangjangan buat AYAHANDA dan BONDA
6.Cinta Untukku berikan kepada INAH, IDA, ATI, SYIKIN dan UDDIN
CINTA..CINTA..CINTA..CINTA.....

Rasa cinta perlu ada bagi makhluk yang bernyawa.

Akan ku usahakan biarpun x semulia khadijah tetapi biarlah ALLAH merestuiku menuju solehahnya khadijah.. insyaALLAH

No comments:

Post a Comment