Thursday

VIDEO SEKS! VIDEO SEKS! VIDEO SEKS!!!!! MODE marah gila!



Apa nak jadi TV kita la ni? Apa nak jadi pemimpin kita la ni? Apa nak jadi Kita semua la ni???? Saya memang tak puas hati. Tak puas hati ngan keadaan pemimpin dan negara yang serba serbi semakin menuju kepada menjatuhkan martabat islam. Takyah dok kata saya eksterimis atau menyokong parti-parti tapi anda nilai sendiri. Apa khabar YB-YB kita yang sepatutnya mewakili rakyat tapi dia dulu yang terlebih senang? Apa khabar polis, kastam, semua penguatkuasa kita sekarang sedangkan mereka berjudi iman denagn penghulur duit bawah meja!!! Apa khabar Pemimpin kita sekarang?? Betul sangatkah mereka ingin menegakkan syariat islam walaupun sedikit?? Pasal video seks ni pun hangpa tak larat nak angkat lidah suh berenti saja tayang di TV.  Apa khabar kontraktor jalan dan bangunan yang depa la ni banyak pecah amanah nak buat kerja? Jangan kata kita tidak dapat menjalankan apa yang islam buat sedangkan Rasululullah terlebih dulu hidup dengan kabilah kabilah arab/yahudi/nasrani yang lagi bengis dan keras kepala. Jangan kata zaman rasulullah tu zaman lama sedangkan Allah dah sebut islam segar dan sesuai sepanjang zaman. 

Oooo mungkin hangpa kata, kalau ang pandai ang pi la wat kerja depa. Saya memang tak reti tapi jangan lupa berkerja dan beramal dengan islam/cara yang betul adalah wajib bagi setiap orang!! Insyaallah nanti semua akan jadi betul.

Urgghh VIDEO SEKS. Taktau ka yang dok tengok tv ni anak-anak kami. Tak tau ka yang tengok tv ni suami-suami kami. Tak tau ka yang dok tengok tv tu isteri isteri kami, Tak tau ka yang dok tengok tv tu adik-adik lelaki kami, taktau ka kami ni pun tengok tv juga!!. Hangpa tak tau ka yang internet lani semua rumah ada. Hangpa tak tauka hangpa dok war war video seks video seks ni ada orang yang terlampau nak amik tau akan pi bukan dan tengok. Dan kemudian mungkin meleret-leret sampai video-video lain. Oii hangpa tak tauka yang hangpa dok tayang kat tv tiap-tiap hari tu, dia tu belom bukti bersalah lagi kan? Kalau nak bukti salah hangpa tayang kat mkhamah hangpa dahla..Dok tayang kat TV buat apa. GILA!!! Dah bersalah nanti baru habaq!!! lani dok kalut tayang hari-hari nak wat pa??

Saya bukan marah sebab parti itu ini. Tapi saya jijik dengan keadaan politik yang menjatuhkan maruah dengan segala cerita seks!!!! Dan cara ia disebar-sebar. Masalahnya ia disebar dan ditayang di media UMUM!!! Memang saya tak puas hati. Esok-esok saya tuntut semuanya diakhirat!! bersediakah pemimpin semua nak tangung??? Wartawan ingat, kerja hangpa memang bagus tapi pastikan berita yang hangpa bok keluaq yang betul2 benar dan mengikut kaedah islam suruh. 

No comments:

Post a Comment