Friday

Balik Kampung..Yeay!!

Memang lama dah tak balik kampung saya. Last balik bulan enam tahun lepas. Malam ni betul betul teruja. Malah disebabkan nak balik kampung semangat melajukan progress research adalah ditahap yang tinggi. Berdebar pun ada. Takut pun ada. Dah lama tak jalan jauh. Kali ni pun bukanya sebab ada duit pun tapi hold here and there, decide pay later this and those, kami memang nekad nak balik. We had a really really tight budget!! Ohh!! Last jumpa mak bulan 3 hari tu, masa adik sepupu nikah dan kenduri. Harap-harap lepas pengajian master ni ada rezeki yang lebih baik; Saya beroleh kerja di UTHM atau yang lain2 yang boleh menambah sedikit demi sedikit rezeki. Insyaallah. Saya tetap mengikut resam mak dan ayah. Adat orang bernikah yang bertatih tatih. Masa bercinta kita naik bas. Bila dah nikah kita beli VIVA. Insyaallah tahun demi tahun kehidupan akan sedikit senang dan senang. 

Ohh memang tak sabar nak bertolak lepas Subuh esok. Abang tengah kemas kereta. Jap lagi nak masukkan beg beg. Anak-anak dah tidur. Baru saja sudah  kemas rumah. Actually saya memang berdebar dan ada sedikit takut. Sebab dah lama tak musafir sejauh ini. 

I want to beg for forgiveness to anybody that i've hurt. Especially my Xs friend. Sorry for every hurt feeling. Maaf sebab saya buat semua salah faham. Tapi ini pengakuan saya, sejak dari mula bukan saya nak tuju kat sapa2. Tapi bila keadaan tak baik memang ada saling tuju menuju secara halus. But in the first place it was nothing. Yess i beg for forgiveness. Please forget everything, move on and live like we do today. Yess!! i made everybody misunderstood but i've explained the truth about my intention. It's up to you guys to believe it or not. Please forgive me and my sins. Thank you for being great persons to me, especially my 10 years old friend. I miss you so much. I love you so much. This is truly from the deepest part of my heart. In case I'm "going somewhere" that actually i'm not ready yet!!" huh -sigh- This is because i feel afraid sebab dah lama tak balik, and because of accidents here and there!! Ohh!

Hopefully, we'll have a safe journey. Hmmm..sangat tidak sabar lagi!! Ada lagi 5-6 jam untuk bertolak.  Balik kampung!!O ho ooo ooo balik kampung..ooo oooo ooo balik kampung..Hati Girang!!!

No comments:

Post a Comment