Wednesday

Umar, Ammar & Serbuk Kacang

video
 

Tiba-tiba terdengar Umar menyanyi La la la....Suka sangatlah tu dalam fikiran saya. Sekali saya tengok apa yang di buat, gambar-gambar diatasla hasil kerja anak-anak berdua tu...Memang tak terkata apa selain tergelak dan capai Hset untuk rakam....Habis berminyak lantai dengan serbuk kacang baki kuih gulung kacang popia tu..Badan Umar dan Ammar penuh dengan serbuk kacang. Di muka pun sama..Kalut nak vakum sebelum ayah balik, masak belum lagi. Nasib baik ayah call dia kata nak bawa balik nasi goreng. Lega. Nasi yang di masak makan malam nanti..Ohh anak-anakku...Sayang juga Geram pun ada...:)

Masa tengok balik video ni part yang saya tanya Umar dia ada jawab..

Ni elok ke No elok , Jawapan Umar ialah "No elok"
Macam mana nak kemas ni, Jawapan Umar ialah "Tak tahu"

2 comments:

  1. zakiah..mencabarnya..kena sabar banyak-banyak yea..nak besarkan anak memang penuh dengan cabaran..

    ReplyDelete
  2. huhu, akak anak-anak dah besar mesti lagi banyak pengalaman..Haah la kak kan, kena sabar je..tambah2 anak zaman sekarang ni canggih manggih akal depa,,:)

    ReplyDelete