Thursday

Wanita Islam jom tutup aurat dengan betul

Kempen LeggingKempen LeggingKempen LeggingKempen LeggingIni adalah usaha yang bagus dari empunya blog. Bukan saja memberi memberi panduan dan bimbingan  pada saya malah saya percaya ia berguna untuk setiap wanita yang bernama muslimah, yang sayang akan allah can cinta pada agama. Ya, kita mungkin terikut nafsu untuk bercantik-cantik dan terpedaya dengan fesyen namum pesan oleh tuan empunya blog yang saya ingin kongsikan ini sangat berfaedah. Jangan kecil hati, jangan kata dia/saya memerli atau jangan cakap dia  menghina. Sesungguhnya saya percaya ia demi kebaikkan setiap insan bergelar wanita solehah dan lelaki yang soleh. Semoga beroleh manfaat!! Amin





Bacalah satu pesatu pesanan dalam blog. Kita boleh ubah diri jika kita cinta pada allah. Jika cinta pada allah jangan tunggu-tunggu. ubah segera. JOM SAMA-SAMA!

2 comments: