Wednesday

Muhammad Ammar : Eating Mango

video

Muhammad makan buah mangga harumanis. Ahmad pula tak suka makan benda lembik2. Durian pun tak makan. Adik tak kisah. Durian pun adik makan. Taktaula kalau sebab dia kecik lagi semua pun makan. Tengok nanti besar sikit macam mana, sama tak cam Ahmad

Ahmad tak suka bawang. Dia tahu bila ada bawang dalam mulut dia. Sama macam ayah. nanti geli geleman sampai nak muntah. 

Ummi la pengutip bawang dalam pinggan masing2 untuk dimakan. Huhu.

Muhammad dah bertambah berat dan besar. Makin lasak. Dia pun dah ikut Ahmad dan Ayah panggil Ummi, Ayang. Takpalah ketiga tiga boboy dalam rumah ni panggil ummi ayang..:) 

4 comments:

  1. wah comelnya, semua panggil ayang..hehe

    ReplyDelete
  2. Ahmad dan ayah tak suka makan bawang..tp amri ngan abah suka bawang...hihi..

    ReplyDelete
  3. kak missbby: tergelak juga bila Ahmad Umar panggil ayang..Ayang nak susu..hihi

    Put: mesti terbalik pula. Put mesti tak suka makan bawang..kan kan kan?

    ReplyDelete
  4. put makan bawang..tp tak suka byk2...tp kalau bawang goreng...suka sgt2...

    ReplyDelete