Wednesday

Senaman di Stadium

Stadium dah boleh guna. Ni kami jalan2 pada hari sabtu minggu lepas. Sekarang sebab nak jimat dan berasa sesak/rimas ke shopping kompleks kami telah mengubah cara untuk "memanjakan diri" iaitu guna "nature" sepenuhnya. Eksploit hobi driving+sightseeing sepenuhnya. Sebab tu abis kampung2 di jelajah sejak dua menjak nih. Tapi memang berbaloi. Sebab, kadang lucky jumpa kampung yang masih ada sungai yang bersih atau terjumpa perkara2 unik di dalamnya. Memang melapangkan dada.

Lama juga nak tunggu stadium siap. Bila tengok stadium dah buka. kami ambil peluang buat senaman ringan distadium. Umar la Paling seronok. Leh sprint, lompat-lompat, pusing-pusing dan eksplore benda baru sekeliling stadium. Ammar masih tak sihat masa ni. Dia cuma dok di stroller diam2.

Seronok juga jumpa kawan-kawan, dan paling best sudah lama tidak berpeluh2. Lepas ni boleh jadi rutin utama kami sekeluarga. Perlulah amal hidup sihat sebab masih merangkak-rangkak nak amik Medical Card :)

2 comments:

  1. dulu diorang nak tambah bangunan stadium tapi lama sangat nak siapnya. dekat 2 tahun juga. syokla bila dah siap. sekarang ito dan pesat membangun. kalau mimi datang mesti rasa bangga..:)

    ReplyDelete