Wednesday

APA !!?? RM 2600+++

Ish biar betul elaun yang masuk ni...kenapa double pulak..saya dah excited sebenarnya....tapi bila fikir balik nape lak elaun GISF ni leh double..patutnya rm1300 je yang patut masuk lam akaun..Aduh ada yang tak kena ni.kena telefon bendahari segera. Mula-mula tipon kena pas sana sini..sampai ke satu cik tu dia kata ish saya pun tak tau mana nak campak awak..ish -sh rupanya sejak dari mula aku ni dicampak-campak sebab diorang taktau sapa yang patut uruskan. Tak marah, tapi aku kelakar sendiri. Akhirnya di beri kepada orang yang berkenaan. Encik M nama dia..sembang punya sembang, siasat punya siasat pihak yang menguruskan elaun GIFS tu yang salah. Sepatutnya duit elaun tu achmad(Indonesian student) yang punya . Ahcmad tak bagi no akaun dia jadi pihak yang menguruskan masukkan no akaun saya pulak.patutla double. Bendahari suh saya sendiri bagi kat achmad. Saya ni punya la bergegas ke ATM. Sekali nak kluarkan 1300 baki tak mencukupi. Pulak..saya pun balik opis telefon semula En. M. Sekali dia pun takda. dia dah ke bank juga. Agaknya nak uruskan duit achmad la kot. saya call lagi sekali dalam setengah jam kemudian,dapat cakap balik ngan En M. DIa kata dia dah maklum ngan bank dan bank pun dah tarik 1300 dari akaun saya.. SETTLE...

apapun dah lega..sib baik tak terguna duit achmad.kalau tak sian dia nak balik raya nak enjoy ngan anak-anak dia kat indonesia takda dwet...


No comments:

Post a Comment