Tuesday

Bekerja di rumah

Assalamualaikum semua...

Mulai hari ni, dah bekerja di rumah saja..
Sambil siapkan kerja-kerja kemas gak rumah..packing baju anak, saya dan suami...
lom sempat nak uploadkan gambar2nya...
Cadar dan pijama baby dah siap jahit..tinggal barut ngan bedung baby belum lagi....

Yang penting kena siapkan kerja dulu...:)

8 comments:

  1. Zakiah buat pijama baby sendiri? Banyak ke jahit sendiri?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah kak, buat sendiri tapi satu jek..sebab hari tu dah buat kat umar dan ammar, jadi buat gak satu kat baby..buat2 sambut org baru..:)

      Delete
  2. Assalamualaikum Rulza

    moga dipermudahkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam

      Insya allah atuk..:)

      Delete
  3. semoga semuanya selamat dan dipermudahkan.amin. seronok bila tengok kawan2 mengandung n bersalin :)

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan..berdebar2 ni..aku tak kemas lagi baju sendiri..ang selalu bawa apa utk ang g wad ekk??dah lama, lupa lak..hihi

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum akak...

    t.kasih adress email..nanti sy akan amail akak..

    tapi sekarang akak tumpukan untuk event yg besar dulu...
    moga dipermudahkan:))

    ReplyDelete